17:16

IV AKCJA piekarnie w twoim mieście

Tym razem Cukiernia Karpicko a właściwie sklep firmowy w Żarach przy ulicy Katowickiej. Stoisko mieści się w markecie Netto. Chleba tam nie kupujemy dlatego, że jest tylko krojony. Jednak kruche ciasteczka kwiatki z dżemem uwielbiamy oraz bezy. Zaglądam tam zawsze przy okazji zakupów w Netto. Dostępne sa różne ciastka zaczynając od kruchych a kończąc na owsianych. Są też torty , ciasta oraz inne słodkości. Nie mam niestety zdjęcia ale gdy będę tam ponownie to na pewno zobaczycie co kupiłam. Z ulotki doczytałam że punkty handlowe tej cukierni znajdują się także we Wrocławiu , Zielonej Górze , Poznaniu , Lublinie oraz sklepy firmowe w Żarach , Żaganiu , Międzyrzeczu , Świebodzinie , Nowej Soli oraz Zbąszyniu i Wolsztynie. Polecam zajrzeć i zobaczyć jakie maja pyszności.

2 komentarze:

  1. U nas nie ma;) Ale ja ogólnie rzadko do "prawdziwych" piekarni zaglądam.:) Chleb czy bułki zawsze zwykłe w markecie kupuję, słodkich bułek i ciastek raczej nie kupuję, chyba że muszę to w pierwszym-lepszym sklepie.:) Chociaż niedługo się przeprowadzamy i będzie niedaleko Hert, a tam mają pyszne chlebki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię chleb z piekarni bardziej jak z marketu :) czasami jakieś bułeczki kupię ale staram się unikać :)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger