13:08

Kakao z piankami marshmalows

Szaleństwo przed świąteczne trwa. Tłumy ludzi w sklepach, ta bieganina z listami zakupów, a do tego gorączkowy szał w kuchni i tak napięta atmosfera przed świętami wygląda co roku. 
U mnie jest spokojnie. To co mogłam zrobiłam w tygodniu. Nie muszę kleić pierogów i uszek w Wigilię. Zakupy także mam z głowy. W tym wszystkim znalazłam czas by zobaczyć dwa Jarmarki Bożonarodzeniowe. Ale o tym więcej w świąteczne dni. Wieczorami mam czas by te posty dla Was napisać. Będzie też trochę zdjęć. Sprzątanie i pranie zrobione. Jedynie małe prezenty muszę dokupić. Także przedświąteczny czas mam spokojny, odpoczywam i jeszcze się kuruję, bo przeziębienie mnie trzyma. I właśnie w takich chwilach polecam kakao. Można na chwilę usiąść, zrelaksować się, znaleźć te 15 minut tylko dla siebie. Proponuję kakao z piankami marshmallows. Co prawda ze sklepu, ale wrzucam je na kulinarną listę do zrobienia na 2014 rok.
 
 
Składniki :
  • * 3 łyżki dobrego kakao - u mnie Wedel
  • * 2 kubki mleka
  • * 4 łyżeczki brązowego cukru
  • * pianki marshmalows
 
 
Przygotowanie :
Zagotować mleko razem z cukrem i kakao. Ciepłe rozlać do szklanek. Wrzucić pianki.
Pod wpływem ciepła pianki się rozpuszczają i dają lekko słodki smak, więc można zmniejszyć ilość cukru w kakao.

8 komentarzy:

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger