10:25

Sałatka z surimi

Lubię sałatki które robi się szybko, ale najlepiej żeby były pożywne. Przepis na sałatkę z surimi mam od koleżanki. Pierwszy raz też u Niej ją jadłam. Robiła w wersji z makaronem i ryżem. Jednak mi najbardziej posmakowała z ryżem. A wiecie, że makaron uwielbiam!

Składniki :
  • * 2 torebki ugotowanego ryżu
  • * puszka kukurydzy
  • * ogórek zielony
  • * opakowanie surimi
  • * pół słoiczka majonezu
  • * sól , pieprz 

Przygotowanie :
Ogórka i paluszki surimi pokroić w kostkę. Dodać do zimnego, ugotowanego ryżu. Przyprawić do smaku. Wymieszać z majonezem. Ewentualnie można dodać pokrojoną w kostkę czerwoną paprykę.

 

10 komentarzy:

  1. Ja się powtórzę poraz 2gi ! poproszę jedną porcję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam :) dopiero co zrobiłam :) choć się jeszcze wszystkie składniki nie przegryzły :)

      Usuń
  2. smacznie i w sam raz dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz, że jeszcze nigdy nie jadłam surimi? W końcu muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. surimi lubię właśnie najbardziej w połączeniu z ryżem - apetyczna sałatka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja robię ryżową albo makaronową z tuńczykiem i też jest dobra.A ostatnio posmakowały mi kotlety mielone z mięsa wieprzowo-wołowego i z dodatkiem świeżej ryby.Wypróbuj ...pycha..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tuńczykiem też lubię, ale z surimi jest godna polecenia :) co do mielonych to z dodatkiem ryby jeszcze nie robiłam, raczej dodaję warzywa i mieszam

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger